Naproefje!

 

Enige tijd geleden heb ik enkele ‘nachtfoto’s’ van de Shell op het Industrieterrein Moerdijk geplaatst. Dat beschouwde ik als een ‘voorproefje’ op onze trip naar de Maasvlakte. Afgelopen donderdag was het dan zover. Helaas, het fotograferen, kwam niet helemaal tot zijn recht. Te veel bewaking en te koud. Toch nog kans gezien om een paar ”shotjes’ te wagen. Ik heb geprobeerd met mijn telelens en grijsfilter wat vast te leggen. Eigenlijk heb ik voor het eerst met een grijsfilter gewerkt in het donker. Was toch even uitproberen i.v.m. de sluitertijd. Helaas, te weinig tijd gehad om het goed uit te testen. Toch wil ik twee foto’s plaatsen, waarvan ik denk dat er een minder, en een die goed geslaagd is. Ik verneem het wel.

2 gedachtes over “Naproefje!

  1. Hoi Ger. Toch goed gelukt. Foto 2 wint het voor mij. Misschien nog iets van de onderkant afsnijden. Iets meer panoramisch beeld van maken zou het misschien versterken.

    Like

Geef een reactie

