Voorproefje?

Omdat mijn zoon vorige week stukken had met zijn auto, heb ik hem naar zijn werk gebracht (en ook opgehaald). Hij werkt op het industrieterrein Moerdijk en moet om circa 06.45 uur aanwezig zijn. Het is in dit jaargetijde hartstikke donker. Alleen op het industrieterrein is het nog tamelijk licht, i.v.m. het licht dat de Shell raffinaderij uitstraalt. Bij het zien daarvan kreeg ik inspiratie om foto’s te maken zo vroeg in de ochtend. Dat heb ik gedaan. Omdat wij t.z.t. plan zijn om naar de Maasvlakte te gaan, greep ik dit aan om als oefening te dienen. Het was weer een tijdje geleden dat ik met een lange sluitertijd gewerkt heb. Alhoewel, de sluitertijd hoefde niet zo lang open te staan vanwege het licht dat Shell uitstraalde. Bovendien heb ik geen grijsfilter gebruikt. Hierbij dus enkele ‘nachtfoto’s’ in de ochtend gemaakt.

Geef een reactie

