Winter in de polder

Op een vroege zondagmorgen met de wandelschoenen en mijn camera de polder in. Heerlijk even een paar uurtjes ontspannen. Heb geprobeerd het mooie ochtendlicht te vangen in mijn camera en daarbij mooie composities gemaakt Het was voor mij voor het eerst dat ik echt op pad ging om landschapsfoto’s te maken in het gouden uurtje (in dit geval ook een beetje het roze uurtje). Benieuwd wat jullie ervan vinden.
2 gedachtes over “Winter in de polder

  1. Loes, winter in de polder vind ik mooie foto’s waarbij het landschap mooi in beeld is gebracht.
    Wat ik aan de foto met opkomende zon jammer vind is dat de hoogspanningsmasten erg aanwezig zijn, deze verstoren het natuurlijke aan de foto, verder chapeau voor de foto’s

    Like

Geef een reactie

