Wolfslaar

Alweer enige tijd geleden deze foto’s gemaakt.

Dit was de eerste keer dat ik in groepsverband met Daan de Vos op pad ben geweest.

Ontzettend veel geleerd deze dag en héél leuk om de natuur in te gaan. Het is nml nog best een kunst om vlindertjes te zoeken en te fotograferen. Je moet weten waar ze vertoeven en zorgen dat je er vroeg bij bent, zodra ze zijn opgewarmd door de zon gaan ze fladderen en dan is het haast niet meer mogelijk ze vast te leggen.

Leuke tips gekregen hoe je een bepaalde sfeer in de foto krijgt d.m.v. blaadjes/bloemen voor de lens te houden , goed te kijken naar je compositie en licht.

Ik vind het de kunst om in een keer een mooie foto te maken zonder deze dan nog te hoeven bewerken.

IMG_4334oranjetipje.jpg

IMG_4357geaderdwitjevierkant.jpgIMG_4405vierkant.jpg

3 gedachtes over “Wolfslaar

  1. Hoi Loes! Mooie foto’s. Deed mij weer denken dat ik ook met de groep van Perspectief naar landgoed Wolfslaar ben meegegaan. Ik moet zeggen dat ik bijna twee dezelfde foto’s toen heb genaakt, t.w. de twee vlinders.

    Like

Geef een reactie

