Macro in het bos

Vorige week zondag eropuit getrokken met Daan de Vos (zoomdag) om paddenstoelen te fotograferen in Dorst. Regenbroek aan, vuilniszak mee en lekker op je buik gaan liggen;-).

Een macro objectief heb ik niet maar met de tussenringen en 70-200 objectief heb ik toch leuke resultaten weten te creëren (al zeg ik zelf).

Er is ook zoveel meer te zien als je er even de tijd voor neemt, spelen met licht en de elementen uit de natuur is erg leuk en ook zeker iets waar ik me in door wil ontwikkelen. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

 

Een gedachte over “Macro in het bos

  1. Hoi Loes! Paddenstoelen geven altijd een prettig sfeerbeeld, zo ook nu. Toch twee kanttekeningen van mij. Ten eerste de zwarte achtergrond van de eerste foto is wat storend, en ten tweede de scherpte op de paddenstoel op de tweede foto kan n.m.m. wat beter, komt mij iets te wazig over. Maar dat laatste kan erg subjectief zijn.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

